• Dankzij een goede samenwerking en sponsorovereenkomst tussen Ventura, Sima Sport&Shoes en Deventrade/Stanno hebben wij nu een eigen Webshop bij Ventura waar iedereen zijn eigen Sport en Recreatie kleding kan kopen.

Ook HV Ventura zelf heeft een eigen Clublogin, zodat wij ook rechtstreeks onze Kleding en Sportmateriaal zo kunnen inkopen bij Deventrade/Stanno.

Hoe werkt het?
    1. Je gaat naar de login van de Ledenshop, dan zie 3 mogelijkheden: Clubcollectie – Sportkleding – Outlet.
    2. Maak een keuze en klik op het gewenste Artikel, kies je Maat en het Aantal.
    3. Vul je gegevens in en betaal de bestelling (aan Sima) en vervolg met de invulling van de order.
    4. Jij en Sima krijgen direct een Orderbevestiging binnen op de Email als alles goed gegaan is.
    5. Deventrade/Stanno stuurt binnen 2/3 werkdagen (afhankelijk van de drukte) de bestelling naar Sima waar je de bestelling kan afhalen en ook nog aanvullend kan laten bedrukken.

Korting
    Alle Leden krijgen 10% rechtstreekse korting op Bruto Verkoopprijs op iedere bestelling.
    Orders vanaf Euro 25,00 Netto worden Franco verstuurd naar Sima, daaronder Euro 3,50 verzendkosten.
    Ventura krijgt 5% commissie over iedere bestelling, wat ieder kwartaal afgerekend wordt door Deventrade/Stanno aan de Penningmeester van Ventura.

Druk op de knop om bij de webshop te komen.

Webshop